Важливою віхою перебудови системи освіти в нашій країні став перехід до систематичного навчання з 6-ти років. Як відомо, у розвитку дитини є переломні етапи, коли відбувається суттєва перебудова всіх психологічних функцій і виявляються нові можливості в активності головного мозку. Один із таких етапів — це шестирічний вік, коли фізіологічні ресурси дитячого організму різко збільшуються. Інтенсивно розвиваються всі фізіологічні системи організму шестирічної дитини — серцево-судинна, дихальна, опорно-рухова, ендокринна тощо. Найбільш виражена вікова динаміка відбувається в нервовій системі і насамперед у головному мозку, його морфології та фізіології. Усе це й визначає значною мірою ріст психофізіологічних ресурсів дитини, даючи можливість реалізації складних розумових дій......