Ведучі:
1. Доброго дня, шановні гості, вчителі, учні, батьки!
2. Ми раді вітати Вас сьогодні на святкуванні Дня Європи..
1. Щастя Вам, добра і миру! Живімо з Європою!
2. Запрошуємо Вас на фестиваль європейських країн
Разом: «Європа багатолика: єдина, близька, велика»
1. Україно, моя держава!
Про тебе лине у світі слава.
Така могутня, як сила неба,
Дивись, людино, це все для тебе!
(заходить україночка з короваєм, заноситься прапор України)
2. Моя країна – соборна, вільна!
Моя країна – держава вільна!
Вона у всесвіті одна така,
Вона серед усіх країн свята!
3. Вже колоситься і жито й пшениця,
Роса голубіє, співає дзвіниця.
І ми, твої діти, тебе величаєм,
Народи, країни, гостинно вітаєм!
(звучить Гімн Євросоюзу, заходять представники різних країн ЄС з прапорами)
1. Європа – наш спільний дім, Європа – колиска усіх країн!
Шляхом єдиним, прямуй до мети, Європа – це дім, де живем я і ти!
2. Усі ми різні, бо ми народ!
Усі ми рівні, шукай, знаходь!
Хай буде мир на всій землі,
Країни різні, а ми одні!
Ведучий
- 25 березня 1957 року у Римі було створено Європейський Економічний Союз (ЄЕС);
- його утворили 6 країн: Франція, Німеччина, Італія, Бельгія, Нідерланди, Люксембург;
- у 1973 році приєдналися Данія, Ірландія, Великобританія;
- у 1981 -Греція;
- у 1986 – Іспанія і Португалія;
- у 1995 – Австрія і Фінляндія;
- у травні 2004 року відбулося найбільше в історії розширення ЄС. До його складуввійшли:
- Кіпр, Мальта, Угорщина;
- Польща, Словацька республіка;
- Латвія, Естонія, Литва;
- Чеська Республіка, Словенія;
(учні з прапорами проходять по колу і ставляють прапори у підставки, а український прапор виноситься)
Всі: Європа багатолика: єдина, близька, ваелика!
(мелодія Гімну гучніше звучить, діти заходять до залу, махаючи маленькими прапорцями, а великі ставляють в стійку, виходять і сідають у залі)
Ведучі:
1. День Європи співпадає з Днем Перемоги у Другій Світовій війні і не дає нам забути про те, що нинішньому миру передували кровопролитні війни та величезні втрати.
2. На День Європи ми шануємо наші спільні цінності, спільну історію, те, що найголовніше – наше спільне майбутнє!
1. День Європи, разом з єдиною валютою(Євро), прапором і гімном, є символом Європейського Союзу як політичної сили.
2. День Європи – це також хороша нагода розважитися у Європейському містечку і більше дізнатися про унікальні культури Європи, багатовікову історію країн.
Разом : МЕІСОМ ТО ЗКООІ!
(лунає мелоді «Маленький принц», за сценою чуються голоси)
Дівчина: Принце, принце, не поспішай! Я вже втомилася. Ти скажеш, нарешті куди ми з тобою ідемо?
Принц: Ми з тобою вирушаємо в подорож. Я тобі говорив, щоб ти залишалася вдома. Тобі треба було приглянути за нашою маленькою планетою.
Дівчина: Але я люблю подорожувати. Мені все цікаво…
Принц: Ну ось я так і знав, що прибудемо ми вчасно(виходять із-за куліс, стають посеред сцени, все уквітчане квітами).
Бачиш, яка велика і красива планета, уквітчана барвистим віночком, зеленню, квітами і вся вона людяна, чиста. Кажуть .якщо у людини чиста душа, добре серце і світлий розум, значить і батьківщина, де вона проживає теж світла і прекрасна, а люди завзяті, веселі і працьовиті. А скажи, Софійко, тобі тут подобається чині?
Дівчинка: Так, мені тут подобається! Принц: А ти знаєш, що це за країна? Дівчина: А хто ж її не знає. Це – моя Україна! (пісня «Україно моя»)
Принц: Україна – географічний центр Європи.
Дівчина: Україна -золота країна, це моя батьківщина, тут моя мама, бабуся, тут я навчаюсяВ школі, тут мої друзі. Принц: Катрусю, а за що ти любиш свою Батьківщину?
Дівчина: За те, що я – українка, за те, що мої друзі вміють гарно танцювати, знають традиції і звичаї рідного краю.
(діти танцюють українську польку)
Дівчина. Молодці!
Принц. Я теж бачу, що танцювати вони люблять, а чи любите ви
подорожувати?
Діти . Любимо!
Дівчина. І ми теж любимо (похмуро), але у нас, на жаль, немає такого транспорту, щоб міг показати нам Європу за лічені хвилини. А так хочеться побачити різні країни, а потім розповісти усім про нашу землю. Діти. А ви не турбуйтеся, ми вам допоможемо. У нас є для вас подарунок.
( під музику біжать усі за кульками з корзиною і заносять повітряну кулю, віддають ведучим) Разом. Дякуємо Вам! Діти. Ми бажаємо вам щасливої подорожі!
( махають і виходять із залу)
Принц. Що ж Софійко, тримайся міцніше за мене і вирушаймо в подорож по країнам Європейського Союзу.
Дівчина . (дивиться в підзорну трубу) О! Сеньйор! Італьяно!
Принц. Сеньоріта!(цьом, цьом)
Дівчина . Ми з тобою споглядаємо краєвиди сонячної Італії. Принц . Видатна культура, мелодійна мова, надзвичайно смачна кухня. Дівчина . Україна і Італія підтримують дружні відносини ще з часів Стародавньої Русі. Принц . Італія — не просто Італія, Італія – країна тепла і сонця. Венеція, Флоренція, палаци, Собори, церкви, вежі, величезні плаци. І запальні танці на березі Середземного моря.
(танець Мачкур, Соколенко) Дівчина . (наспівує і підтанцьовує)
Принц . Софійко! Ти що , ми зараз із твоїми танцями можемо впасти прямо до ніг самої англійської королеви.
Дівчина Англія, леді енд джентельмен.’О, май гад! Я бачу саму королеву, і вона мене теж помітила! Ось поглянь.
(вихід Королеви, слова на англійській мові)
Принц. Театр, шекспірівський театр! Але мені щось холодно, цей північно-західний вітер і ніякого кохання…
Дівчина. Як це ніякого кохання? А Ромео і Джульєтта на сцені шекспірівського театру?
(діалог на англійській мові)
Дівчина. Англія! Вишукана мова, вишукана країна! На весь світ відома вежа «Біг-бен», адже сама висота її 98 метрів, сягає зірок. А чи відомо тобі звідки до нас прийшов проект «Танці з зірками?»
Принц. Ні, не відомо, але я здогадуюся!
Дівчина. Правильно здогадуєшся, із Великобританії.
Принц. Тому я, як талановитий учень пропоную свій проект «Пісні із зірками»
( П’ятник, Хлівна «Титанік»)
Принц. Ми з тобою, Софійко, знову наближаємося до теплих берегів, ми під іспанським небом. Тихий лагідний вітер лоскоче море.
Всі великі знаменитості починали свої географічні подорожі саме від портів цієї країни. Хоча я не Христофор Колумб і не Фернандо Могелан, але точно переконаний, що іспанську циганку я сьогодні зустріну.
( іспанський танець виконує Погоріла)
Дівчина. А я люблю слухати іспанські пісні.
( дівчатка виконують пісню на іспанській мові)
Принц. Ти знаєш, дійсно у нас гарна подорож, бо ми з тобою піднімаємося все вище і вище, і ось уже перед нами музична країна — Австрія. Тут щорічно проводяться фестивалі, присвячені композитору Амадею Моцарту. Відень порівнюється Із прекрасним бальним танцем – вальсом. Ось я вже чую його звуки!
(виконується « Віденський вальс» Цукровий завод)
Принц. Ти знаєш, Соню, я, мабуть, і не іспанець і не австрієць, я з Греції! Відчуваю душею, що я там народився. Дівчина . А чому це ти так вирішив?
Принц. Тому що греки надзвичайно талановиті учні! А я теж дуже талановитий!
Вони здобутки сусідніх держав переробляли на свій смак. У фінікійців запозичили абеткове письмо, а потім удосконалили його; у лідійців перейняли гроші у вигляді монет.
Дівчина . Андрію, а ти знаєш, що означає слово «спартанський»? Принц . Ні.
Дівчина. Воно означає «суровий»- саме таким було життя спартанських хлопчиків. З семи років вони повинні були бути терплячими і задовольнялись малою кількістю їжі. А ти б і в Греції весь час просив їсти. Так що вибачай -ти справжнісінький українець!
Принц. І не спартанець, і не Бог, але мені все одно подобається Греція. Там працює багато наших людей. Так що і не сумнівайся, а щось грецьке у нас теж є. Якщо ти мені віриш то подивись сама, як танцюють…
(Сертакі)
Дівчина. Ну ось і Греція залишилася позаду. Прямо по курсу країна лісів і полів. Чимось нагадує мені мою батьківщину. І поля такіж зелені, восени золотисті, і шахти вугільні, і мова трішки зрозуміла. Принц . О! Цястка цукерня! Бар! Дом дзеска, господа! О ктурей годзінє бендземи на граніцє?
Дівчина. За пув годзини бендземи на граніцє.
Принц. Кет! Чи ма пані якесь пенєндзи рши собє?
Дівчина. Нє , нє мам!
Принц. І що ти мені наговорила?
Дівчина. Наговорила, що ми вже в Польщі. І ось тобі справжня мова. ( вірш на польській мові під полонез Огінського)
Принц. О! Що я чую! Коко Шанель.
Дівчина. Я, до речі, Софія!
Принц. Ні, Коко Шанель.
Дівчина. Ти про що?
Принц .Я про парфуми, а ти про що?
Дівчина А я думала, П»єр Карден!
Принц . Я — Андрій!!!
Дівчина . А я кажу – П»єр Карден!
Принц . Соню, на тебе що діють циклони із Атлантики?
Дівчина . Ні, на мене діє твій костюмчик від П»єра Кардена. Бо саме головне
«чтоб костюмчик прилично сидел», навіть тоді, коли ти танцюєш.
(танго)
Принц . Сонечко, люба моя Соню! Знову музика, але це вже до болю знайома!
Дівчина . Так це ж вітерець український заніс нашу повітряну кулю на батьківщину! Ура!Ура!
Дівчина . Україна -країна з легендарною історією та культурою.Кажуть, немає козака без України, так і України без козака. Українські козаки мають унікальні традиції, які передають від батька до сина. А ще тільки на Україні проживає найсильніша людина Василь Вірастюк – славний козаченько, який довів усьому світові, що українські козаки – непепреможні!
А наші Петриківські козаки – теж славні хлопці.
Чую їхні музиченьки людям душу звеселяють,
І до нас вони сьогодні на свято завітають!
(заходять козаки з полькою) Принц . Он які гарні, високі! Я теж таким буду!
Ми знаємо, що ви побували в деяких країнах Європи, що вам там сподобалося?
Дівчина А які там люди проживають?
Принц . Що нового ви довідалися про європейські країни? (слово від козаків)
Народний ансамбль виконує пісню «Якби був я козаком запорізьким» Дівчина . Ось і спливають останні хвилини нашої подорожі на повітряній кулі.
Принц . Які ви всі гарні, красиві, радісні – бо ми проживаємо на найкращій планеті.
Зичимо вам добра, любові, затишку у ваших душах і серцях. Дівчина . Ми подорожували з вами по меридіанах і паралелях різних країн Європи, побачили все те, чим багата Європа. Ми знаємо, що найбільша цінність – це народ, який цінує і береже свої традиції.
Принц . А ще бережуть мир. І нехай у світі завжди панують тепло і щирість відносин між людьми. Нехай буде злагода!
(пісня « Злагода» всі учасники з кольоровими стрічками виходять на сцену, разом з вокалістами співають пісню)
|