АНКЕТА в кінці навчального року
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Ваша дитина закінчує навчальний рік. Сподіваюся на співробітництво з Вами і прошу дати «батьківську» інформацію про Вашу дитину: Ваші П.І.Б.
1. Які‚ на Ваш погляд‚ здібності відкрилися у Вашої дитини в процесі навчання? У чому вони виявляються?
2. Чим цікавиться Ваша дитина?
3. Чому Ваша дитина віддає перевагу, займаючись вдома ? ____________________________________
4. Чи звертається Ваша дитина за допомогою, виконуючи домашні завдання? Якщо так‚ то до кого частіше?
5. На Вашу думку‚ обсяг домашніх завдань (потрібне підкресліть)
— великий, і дитина з ним не справляється;
— посильний для виконання;
— невеликий і може бути збільшений.
6. До якого класу‚ на Вашу думку‚ батьки повинні (можуть) контролювати виконання дитиною домашніх завдань: до 3 класу? до 5? до 7?
Ваша особиста думка __________________________________________________________________
7. За роки навчання у початковій школі у Вас уже склалася думка‚ наскільки Ваша дитина адаптувалася до навчальної діяльності, тому Ви можете сказати:
а) чи любить вона читати?
б) чи встигає вона виконувати домашні завдання? _________________________________________
в) чи справляється Ваша дитина з класною роботою? _______________________________________
г) чи уважна Ваша дитина під час занять? ________________________________________________
ґ) наскільки активна Ваша дитина в обговореннях, що проходять під час занять? Вона просить слова сама чи відповідає тільки тоді‚ коли її викликають?
д) чи уміє Ваша дитина слухати інших? __________________________________________________
8. Які стосунки у Вашої дитини з однолітками? (Потрібне підкресліть.)
— має друзів;
— є труднощі у стосунках із товаришами;
— переважно завжди одна.
9. Чи є у вас потреба в співробітництві з учителями, психологом? Чого конкретно Ви потребуєте?
10. Чи складаються у Вас стосунки співробітництва з учителями?
11. Який рівень власної організованості Вашої дитини? (Потрібне підкресліть.)
— вона усе робить без нагадувань і вчасно;
— іноді мені потрібно нагадувати і контролювати;
— без нагадувань вона нічого сама не робить.
12. Наскільки, на Вашу думку‚ шкільні оцінки відповідають здібностям дитини ?
__________________________________________________________________
13. Чи є у Вашої дитини проблеми зі здоров’ям, через які вона може відчувати об’єктивні труднощі в навчанні? (Так , Ні) _______________________________________________________________
14. Що ви робите вдома‚ щоб сприяти успішному навчанню Вашої дитини?
13.Чи є у Вашої дитини постійні обов’язки по господарству? (Якщо так -- назвіть) ________________________________________________________________
16. Що ви чекаєте від співробітництва з учителями, психологом? _______________________________
17. Що ви робите вдома‚ щоб інтерес до навчання Вашої дитини не пропав?
|